Re: Otwierany HDD

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Fri, 06 Apr 2012 00:14:03 +0200

> Zainstalować system możesz, ale nie napisałeś po co? Włącz zdrowy
> rozsądek. System można zainstalowac gdziekolwiek, można go odtworzyć z
> backupy

Komputer do pewnych konkretnych zastosowań, ghost z dysku na dużym
zewnętrznym leży więc ryzyka nie ma tylko zastanawiam się jakie jest
ryzyko używania dysku który został otworzony w warunkach zwykłego
mieszkania. Choć zdaje się poznałem jego historię ze sporym
prawdopodobieństwem. Dysk ma ślad mocnego uderzenia w krawędź, tak
mocnego, że wybrzuszyła się pokrywa i ktoś próbował ja odkręcić żeby
wyprostować, zapewne tylko próbował bo nie miał torxa i tylko
podniszczył gniazda w śrubach bo są bardzo mocno dokręcone więc chyba
jednak dysk nie był otwarty. Smart wykazuje aż 650 przeniesionych
sektorów ale w testach powierzchni brak sektorów uszkodzonych a spadek
transferu występuje tylko w jednym miejscu więc wygląda że komputer
zaliczył beton tak że niewiele z niego zostało i stąd uszkodzenie
obudowy i jedno choć duże uszkodzenie talerza.

Na razie założyłem, wrzuciłem obraz z poprzedniego dysku i działa:)

Sprzedawca twierdzi że na mechanice się nie zna więc nie zauważył ani
wyrobionych śrub ani pogiętej pokrywy :)