Re: Otwierany HDD

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu, 05 Apr 2012 21:04:21 +0200

> 127GB to wina obudowy USB w której dysk sprawdzałem:)
> Niemniej fakt ze dysk był otwierany pozostaje...
>
> Dla smaczku dodam że sprzedawca wysłał go luzem w wyjątkowo cienkiej
> kopercie bÄ…belkowej.

Zainstalować system możesz, ale nie napisałeś po co? Włącz zdrowy
rozsądek. System można zainstalowac gdziekolwiek, można go odtworzyć z
backupy (choć nawiązując do istoty pytania, raczej nie robisz backupów).
pytanie tylko jak niezawodnej pracy siÄ™ oczekuje.

Podam Ci przykład. W nowo kupionym notebooko zamieniłem napęd HDD na SSD
z założeniem, że rok powinien wytrzymać, backupy robione są mniej więcej
raz na 1-2 dni. Działa oszałamiająco sprawnie, wiem że wymiana dysku raz
na rok mnie nie zaboli niezależnie od tego czy za niego zapłace czy nie
- istotniejszą kwestią był tu czas organizacji sprzetu i odtwarzania.

Druga sprawa - wysyłki, wyłączone dyski są wyjątkowo odporne na
przeciążenia, jednak nic nie zabezpieczy je przed sprasowaniem... jeżeli
poziome bąbelki są ok, to nie przejmowałbym sie tym.