Re: Netbook - czy warto użyć karty SD zamiast dysku HDD?

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sun, 1 Apr 2012 22:29:22 +0100

"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
news:jla2fh$m0f$1_at_inews.gazeta.pl...
> W dniu 01.04.2012 17:29, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> czy możesz bez prima aprilis podać model karty SD, wraz z jakimś interfejsem,

czytniki na usb 3.0

> który po podłączeniu do kompa będzie dawał zapis na kartę 45megabitów na
> sekunde?

45 Mb/s to akurat zaden wyczyn, chodzi Ci o MB/s jak mniemam?

> bo taka durna wikipedia zna tylko klase 10, a ja z praktyki wiem ze takie 10
> to tylko w porywach ma 10...

a w tabelce sa podane potem takie cuda jak x200 i inne prawda?

samsung extreme, sandisk extreme, karty sdxc

to ze cos ma klase 10 nie znaczy ze nie zapisuje szybciej, znaczy
jedynie ze producent (w specyficznych warunkach) gwarantuje ze
transfer nie spadnie ponizej tych 10 MB/s