Re: Telewizor HD jako monitor

Autor: K <a_at_b.c>
Data: Sun, 01 Apr 2012 12:19:41 +0200

W dniu 2012-04-01 03:07, Michal pisze:

> Po przeczytaniu powyższego z mojej strony EOT - nie dogadamy się bo
> chyba nie do końca jesteś pewien co piszesz. Korzystając z linku kolegi
> - proszę spojrzeć na:
> http://www.hwcompare.com/3377/geforce-8800-gt-1gb-vs-radeon-hd-4350/
> Namawianie kogoś, kto myśli również o grach w 1920x1080 (takie są
> matryce 40" TV) na zmianę z GF8800GT na R4350 to chyba rodzaj sabotażu ;>
>
> P.S.
> Nadal czekam na ten rewelacyjny zamiennik GF8800GT czy R4850 za 50-60
> zł, bo z R4350 to jakiś żart chyba był ;>

To nie jest zart przeciez napisalem ci wyraznie ze zamiast GTS8800
uzywam 4350, mialem jeden i drugi i solidnie przetestowalem i wybacz ale
te testy sponsorowane przez firmy produkujace sprzet mozesz sobie w dupe
wsadzic.

Zaczac trzeba od tego ze ten GF ktory mialem nie ma zadnego wspomagania
mpeg4 mimo ze trabia na lewo i prawo ze ma. Zreszta GT8800 tym bardziej
full HD mozesz wlaczyc co prawda ale bedziesz liczyl klatki na palcach.
Za to 4350 swietnie sobie radzi na tym samym procku i ramie z dowolnym
filmem HD, no czasem potrafi przyciac przy duzym bit rate. Dodam
jeszcze ze procesory z ktorymi dzialy te karty to 2.8GHz i 3GHGz
DualCore. Z grami troche gorzej tak jak napisalem w pelnych detalach
niestety ale klatki lecialy do chwili jak wymienilem procesor na E7500
2.93GHz.