Re: Telewizor HD jako monitor

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun, 01 Apr 2012 03:07:25 +0200

W dniu 2012-03-31 13:45, K pisze:
> GTS to extra model lepsza wydajnosc niz bez S a te niby nowsze to tylko
> roiznia sie poborem mocy i technologia druku krzemu.
> Tak jak napisalem kazda niskobudzetowka hladzie na lopatki tego geforca
> zaczynajac od filmow HD z grami moze byc troche gorzej ale tutaj mozna
> podgonic wydajniejszym procesorem.

Po przeczytaniu powyższego z mojej strony EOT - nie dogadamy się bo
chyba nie do końca jesteś pewien co piszesz. Korzystając z linku kolegi
- proszę spojrzeć na:
http://www.hwcompare.com/3377/geforce-8800-gt-1gb-vs-radeon-hd-4350/
Namawianie kogoś, kto myśli również o grach w 1920x1080 (takie są
matryce 40" TV) na zmianę z GF8800GT na R4350 to chyba rodzaj sabotażu ;>

P.S.
Nadal czekam na ten rewelacyjny zamiennik GF8800GT czy R4850 za 50-60
zł, bo z R4350 to jakiś żart chyba był ;>

--
/MB