Re: Dedykowany NAS czy może lepiej zwykły PC?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Tue, 27 Mar 2012 14:42:25 +0200

Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Ja wybrałem 459 bo będzie tam chodzić jeszcze aplikacja do zarządzania
> biblioteką multimediów (głownie skatalogowane i otagowane fotki) na
> potrzeby paru ludzi więc lepszy procesor i więcej pamięci się przydaje
> przy wstępnym generowaniu miniatur i dodawaniu znaków wodnych choć i
> tak demon prędkości w tym zastosowaniu to nie będzie ;-)

U nas chodzą na tym serwisy z siga a dokładnie wszystkie (chyba już
wszystkie bo migrujemy na QNAPA z PC) bazy danych, główna obsługa dalej jest
na PC i spokojnie się wszystko wyrabia. Teraz chcemy dokupić tego małego
TS-412 żeby wyjąc dyski z PC i ogólnie zastąpić główny dysk systemowy
dyskiem SSD + jeden zwykły da się na mirror w razie jak by coś padło bo
kupno 2 x SSD na razie nie ma sensu.

> Poza tym USB 3.0 Certyfikaty VMware i Cytrixa tez przesądziły o tym
> - możliwe że kilak maszyn wirtualnych dostanie zasoby po iSCSI.
> Zastanawiałem się na 419 ale zakończono jego produkcję i ma wejść nowy
> model.

My mamy dokładnie taki TS-419 P-II może tego nie skończą :) poza tym działa
i spisuje się na razie b.dobrze.