Re: Dedykowany NAS czy może lepiej zwykły PC?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue, 27 Mar 2012 14:32:07 +0200

Dnia 2012-03-27, o godz. 14:02:25
"Chris" <spam_at_spam.net> napisał(a):

> No właśnie mieliśmy dylemat czy warto dopłacać i wyszło że jednak
> nie :) Na razie chcemy dokupić TS-412 tak żeby wyjąć dyski z PC i
> wsadzić je na osobną niezależną platformę.

Ja wybrałem 459 bo będzie tam chodzić jeszcze aplikacja do zarządzania
biblioteką multimediów (głownie skatalogowane i otagowane fotki) na
potrzeby paru ludzi więc lepszy procesor i więcej pamięci się przydaje
przy wstępnym generowaniu miniatur i dodawaniu znaków wodnych choć i
tak demon prędkości w tym zastosowaniu to nie będzie ;-) Poza tym USB
3.0 Certyfikaty VMware i Cytrixa tez przesądziły o tym
- możliwe że kilak maszyn wirtualnych dostanie zasoby po iSCSI.
Zastanawiałem się na 419 ale zakończono jego produkcję i ma wejść nowy
model.

Zdrówko