Re: Czy teraz jest dobry moment na kupno PCta?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat, 17 Mar 2012 11:07:25 -0500

"Tomasz W贸jtowicz" <too_much_at_spam.com> wrote in message
> Taaaaaaa.... Nowy procesor do leciwej p艂yty g艂贸wnej?
> Nawet je艣li gniazdo by pasowa艂o (a nie b臋dzie) to jaki w tym sens?

Ja zrobi艂em upgrade Celerona D 352 na Core 2 Duo E4500
i widz臋 w tym bardzo du偶y sens :-) Jest niebo a by艂a ziemia...
Wszystko zale偶y co kupi艂e艣 w oryginalnym komputerze
i jakie masz opcje do wymiany. Je艣li ju偶 w oryginalnym pc
masz procek z g贸rnej p贸艂ki to nie bardzo jest sens upgrade,
nawet za dwa lata...

> Konkretnie jakich? Pomijaj膮c graf臋, to muzyk臋, sieci贸wk臋, USB3 masz
> obecnie w standardzie zintegrowan膮 z p艂yt膮. Wi臋c jakich kart? Kontroler
> RAID? Teraz nawet chipset intela obs艂uguje raid na standardowych portach
> p艂yty. Opr贸cz karty telewizyjnej (kt贸ra r贸wnie dobrze mo偶e by膰 na USB),
> nic mi nie przychodzi do g艂owy. Era kart rozszerze艅 si臋 sko艅czy艂a.

Niby zgadza sie, ale warto mie膰 jedno PCIe cho膰by aby mie膰
opcj臋 na ewentualny tuner czy co艣, czego nie przewidzisz dzisiaj.