Re: Dyski na magazyn dóbr wszelakich

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Thu, 15 Mar 2012 09:25:23 +0100

BQB nabazgrał(a):

> Pretensje miej do sprzedawcy, seagate green są niezalecane przez QNAPa,
> zerknij na note5

Wiem ale ja kupowałem już zestwa QNAP + dyski ... sprzedawca wymienił w
zasadzie od ręki, na drugi dzień już były nowe dyski a na drugi ddzień bo
jeszcze poszły testy czy napewno nic się nie wywala. Druga sprawa to nowy
firmware który podobno nie był dopracowany i coś się z nim potrafiło
krzaczyć. Odpukać od jakiegoś czasu działa i nie ma z nim już problemu.