Re: Tablet ZePad Zt-180

Autor: crush <p.woloszyn_at_hotmail.com>
Data: Wed, 14 Mar 2012 19:25:17 +0100

W dniu 2012-03-14 11:52, DK pisze:
> Witam ...
>
> Znajomy chciał uszczęśliwić jakiś czas temu rodzinę i "zainwestował" w
> ten rewelacyjny wynalazek. Chodzi to na Androidzie 2.2 i jest widziane
> jako telefon :)
> Wchodząc na popularne strony internetowe ładują się wersje
> przystosowane do telefonów. Zubożone, inaczej poformatowane itp. Da
> się to jakoś zmienić. Zainstalowałem operę dla androida ale na tym
> jest dokładnie to samo.
> Być może trzeba coś zmienić/ustawić w samym androidzie, aby strony
> wyświetlały się poprawnie.

> [...]
Polecam jedyne słuszne rozwiązanie tj. Dolphin browser HD. Darmowa dość
dobrze dopracowana przeglądarka internetowa dla androida z możliwością
wyboru trybu w jakim mają być wyświetlane strony. Dostępna w Google Play
(dawny android market):
https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.mgeek.TunnyBrowser

--
________