Re: Czy teraz jest dobry moment na kupno PCta?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed, 14 Mar 2012 19:09:30 +0100

On 2012-03-14 18:39, Szyk wrote:
> Witam
>
> Zastanawiam się czy obecnie jest dobry moment by kupić nowy sprzęt
> (PCeta). Moje wątpliwości się biorą z tego powodu, że:

Pytanie jest źle postawione, bo celem producentów jest *ciągłe*
powodowanie tego, by użytkownicy zmieniali sprzęt. W innym wypadku nie
mieliby co produkować.

IMO Komputera nie kupuje się wtedy *kiedy jest dobry okres* tylko wtedy
*kiedy się faktycznie potrzebuje*. Jeżeli masz sensowne zastosowanie, to
kup i będziesz zadowolony, jeżeli nie, to nie kupuj. proste.

Z takim drobiazgiem jak GPS kilka lat temu czekałem z 2 lata, bo nie
było potrzeby, a to moze na jakis smartcos tam bedzie dziala etc etc.
pojawila sie potrzeba to sie kupilo. Proste?