Re: szybka diagnostyka?

Autor: Gil <gil.boa.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 14 Mar 2012 13:07:50 +0000 (UTC)

Krystek <krystian_at_usunto.pl> napisał(a):

> Chłopaki, będę miał ok. kwadransa, może 20 minut (kurier jest znajomym
> znajomego) ale nie chcę przeginać. Wiem już że memtest da radę choćby
> raz, dwa zapuścić lepsze to niż nic. Może macie jakieś inne propozycje
> software? Najlepiej jakby dało się to zbootować z CD-ROMU lub pendrive'a.
>
> Krystian

No ale jakby coś nie działało to przecież musisz napisac reklamację,
skontaktować się ze sprzedawcą. Kurier przecież musi przecież zarejestrować to
jako nową przesyłkę. Ponadto może się okazać, że odesłałeś dobry sprzęt.
Chyba nie ma co kurierowi czekać. Masz chyba i tak 99,9% szans, że wszystko
będzie OK.