Re: szybka diagnostyka?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Sat, 17 Mar 2012 12:58:40 +0100

Użytkownik "Krystek" <krystian_at_usunto.pl> napisał w wiadomości

> Chłopaki, będę miał ok. kwadransa, może 20 minut (kurier jest znajomym
> znajomego) ale nie chcę przeginać. Wiem już że memtest da radę choćby raz,
> dwa zapuścić lepsze to niż nic. Może macie jakieś inne propozycje
> software? Najlepiej jakby dało się to zbootować z CD-ROMU lub pendrive'a.

Ostatnim diagnostykiem który jeszcze do niedawna miał wersję dosową jest HW
Info (zmieści się nawet na dyskietce). Zawiera opcje Test/Benchmark. Z tym
że ostatnia wersja dosowa HWI jest sprzed roku czy dwóch, więc z powodu
"niekompatybilności" z najnowszym sprzętem może oblać test; ale jeśli
przejdzie dobrze to znaczy że sprzęt (zgrubnie) sprawny.