Re: DYSK w SMART daje ostrzeżenie: U-DMA CRC error

Autor: Szyk <szyk100_at_o2.pl>
Data: Fri, 09 Mar 2012 09:57:30 +0100

Ja też mam błędy "Ultra DMA CRC Error Count" HD Tune pokazuje ich 32699
i sugeruje, że może być problem z kablami. Ale kable wymieniałem i dalej
jest to samo (sprawdzone z różnymi kablami i z 2 różnymi płytami VIA i z
kontrolerem SII680). Dysk WD 111GB (niby 120GB) 7200 ATA100. Dysk siÄ™
resetuje w czasie pracy i wiesza system. Wcześniej nie kojarzyłem że to
przez dysk system pada i dlatego nie reklamowałem na gwarancji. Wiec
teraz mam pytanie:
Czy da się coś zrobić by nie było więcej tych błędów?