Re: KupiÄ™ drukarkÄ™

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Wed, 7 Mar 2012 18:03:09 +0100

Dnia Wed, 7 Mar 2012 14:38:01 +0100, Remek napisał(a):

> Toś się wysilił. Odpowiem Ci murarskim przysłowiem. Jak Cię nie pierdolą to nie
> wierzgaj nogami.

Ojoj, ales obyty.

> Gdzie mam pytać jak nie tutaj?

Rownie dobrze mozesz pytac na dworcu, lotnisku, basenie czy bibliotece - tam
wszedzie sa ludzie z drukarkami.
Niemniej z racji Twojego ograniczenia mimo wszystko postanowilem Ci pomoc:

http://allegro.pl/listing.php/search?buy=5&category=4579&change_view=
Poka%C5%BC%C2%A0%3E&distance=1&listing_interval=7&listing_sel=2&offer_type=
0&order=t&postcode_enabled=0&price_to=50&state=0&string=drukarka

linka sobie polacz w calosc we wlasnym zakresie, podpowiem, ze beda
przydatne klawisze: ctrl, c, v, backspace

> Nie stać mnie na kupno nowej drukarki, a z całą pewnością tysiące
> takich zabytków zalega ludziom strychy i piwnice. może ktoś poratuje?

Na Allegro masz cale stada ratownikow z pelnymi strychami, korzystaj.

> Na takich dupków jak Ty nie liczę.

Slusznie, jak mowia murarze w mojej okolicy: umiesz liczyc licz na siebie!

> Remek

Ze tez rodzice Ci nie mogli dac Romek na pierwsze...

--
pozdro
R.e.m.e.K