Re: KupiÄ™ drukarkÄ™

Autor: Remek <remek_at_tlen.pl>
Data: Wed, 7 Mar 2012 14:38:01 +0100

Użytkownik "R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> napisał:

> Gratulujemy!

Ny Król???

> Tylko jakbys mogl to nie dawaj tu znac, gdy juz kupisz. Dzieki.

Toś się wysilił. Odpowiem Ci murarskim przysłowiem. Jak Cię nie pierdolą to nie
wierzgaj nogami. Gdzie mam pytać jak nie tutaj? Nie stać mnie na kupno nowej
drukarki, a z całą pewnością tysiące takich zabytków zalega ludziom strychy i
piwnice. może ktoś poratuje? Na takich dupków jak Ty nie liczę.

Remek