Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 01 Mar 2012 - 12:12:37 MET

Dnia 2012-03-01, o godz. 10:52:56
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

> Masz rację co do gwarancji, dochodzi też standaryzacja sprzętu.
> Bierzemy od lat wszystko od Della + 3 lata gwarancji next business
> day. Sporadycznie zdarzają się serie komputerów z wadami, w których
> coś pada częściej niż zwykle, kilka lat temu Dell wymienił nawet rok
> po gwarancji kilkanaście płyt głównych, bo w dwóch modelach puchły
> kondensatory i to była wada fabryczna. Poza tym wielkich problemów ze
> starszym sprzętem nie mamy szczerze powiedziawszy.

A to już zależy. Miałem w sumie około 170 Delli z serii OptiPlex GX150
z 2003 roku pracujących Pod mieszanką Win2k/Office2003. Stopniowo je
wycofywaliśmy od 2008 roku. To co było wycofywane szło na zapas części
serwisowych. Przedwczoraj reszta tego co się już nie nadawało na nic
pojechało na złom. W sumie 53 obudowy czyli co najmniej tyle komputerów
uległo uszkodzeniu. Najczęstsze pady to dyski (przy czym tu było
więcej niż 53 bo były dokupywane nowe partie na wymianę co najmniej 2
razy, zasilacze, napędy CD, spalone porty USB. Komputery eksploatowane w
oddziałach banku plus w miarę czystych biurach.

Zdrówko