Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 01 Mar 2012 - 11:33:59 MET

On 01/03/2012 10:32, kamil wrote:

> Czyli masz jednak 60% stacji roboczych z nie najnowszym systemem i nie
> najnowszym office. Co to ma udowodnić, poza moją racją? :-)
>
> Każda firma liczy się z kosztami. Budżet IT to X. Można za to X kupić
> nowe komputery ludziom, którzy ich nie potrzebują i zaoszczędzić na
> kosztach serwisu, które zasugerowałeś, kilkanaście godzin tygodniowo.

* rocznie, nie tygodniowo oczywiście.

Zresztą dyskutując o produktywności, ile czasu straci się na szkolenia
dla pani basi z Windows 7? Ile czasu zejdzie, zanim pani Basia odnajdzie
się nowym środowisku, jeśli dla niejeden osoby przesiadka z Office 2003
do 2007 to był koszmar i ciągłe maile do helpdesku, bo przyciski są
ponazywane inaczej?

--
Pozdrawiam,
Kamil