Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7

Autor: crush <crush2000_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Feb 2012 - 22:22:27 MET

W dniu 2012-02-28 20:09, dwr pisze:

> Testowo 7 Ultimate jak najbardziej.
> I sys nadal legalny

Dyskusja ostra i bardzo dobrze. Stało się! Jest, chodzi i o dziwo -
czysty system z podstawowym zestawem aplikacji: Firefox (15 kart
jednocześnie), Thunderbird, Aimp, Aqq i Avira antywirus chodzi lepiej
niż czyste XP z tym samym zestawem. Faktycznie był problem z ATI [x1300]
załatwiony Mobility Modderem ze sterów Visty [działa jak dotąd
stabilnie]. Wszystkie wytestowane dotąd usługi sieciowe działają. Indeks
wydajności bez wyłączania żadnych standardowo włączonych usług wynosi
3,3 zaniżone właśnie przez grafikę ale Aero działa bez lagów.

Wniosek: Po latach śmigania na XP i bliższemu poznaniu 7 zapragnąłem
czegoś więcej w dziedzinie user experience :) to właśnie było powodem
przesiadki i sprowokowało ten temat. Skutek jest taki, że po kilku
godzinach ani myślę wracać! Czeka mnie jeszcze przygoda z optymalizacją
7 by nie marnować zasobów ale już na pierwszy rzut oka jest lepiej niż
pod XP bo korzyści są a wad takiej migracji jak dotąd nie widać.

Pozdrawiam,
Paweł