Re: Jaka plyta i procek o takich parametrach?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Feb 2012 - 18:48:14 MET

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości
news:jii029$gk$1@inews.gazeta.pl...
> maX nabazgrał(a):

> To siÄ™ ciesz :)

Ciesze siÄ™ :)

> Ja widzę setki GB i Asusów które trafiają do serwisu co miesiąc :) do tego
> naprawiają to tak niechlujnie że potradią paść zaraz po naprawie :)

Dane z jednego serwisu są niemiarodajne (pozatym nie uwzględniają różnej
skali sprzedaży). Wystarczy zajrzeć na rankigi awaryjności i widać że choć
róznice między producentami mogą być nawet kilkukrotne, to w ogólnym
rozrachunku i tak wychodzą poniżej 3%. Więc niezależne co kupisz to masz
conajmniej 97% szans że sprzęt sie nie zepsuje. Tak niski stopień
awaryjności (podobny również dla kart graficznych i pamięci) powoduje że
parametr niezawodność można spokojnie pominąć przy podejmowaniu decyzji o
zakupie (gdyby to były statystyki typu 20% awaryjności jednego producenta
versus 30% awaryjności drugiego producenta, to tak, wtedy to byłby jeden z
kluczowych czynników).

> Są "nasze" ale to low-end i niestety ale padają w dużo większej ilości niż
> rekomendowane kingstony ...

Statystyka awaryjności pamięci:
http://pclab.pl/art43862-3.html
Rzeczywiście Kingi są na pierwszym miejscu, ale nawet najbardziej awaryjny
producent "osiąga" zaledwie 3%. Więc 97% pamięci się nie popsuje.