Re: Sens używania karty muzycznej na PCI

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 28 Feb 2012 - 16:03:35 MET

On 28/02/2012 14:04, Tom01 wrote:

> To ten wątek dotyczy grajka do kuchni? Jakoś nie zauważyłem. ;)

Ta gałąź wątku zdaje się tak.

> Ale ma Pan jakieś dowody? Osobiście nie wierzę, że na odpowiedniej
> jakości sprzecie można nie odróżnić mp3 od cd. No, chyba że to wyjątkowo
> badziewnie zrobiona cd, bo i takie się zdarzają.

Pogogluj za tym wątkiem.

Osoby słyszące subtelne różnice nie będą bawić się w jakieś komputery do
odsłuchiwania internetowego radia w przeciętnej jakości, bo wydają
więcej na sprzęt audio niż przeciętny Kowalski samochód. Reszta różnicy
nie usłyszy.

--
Pozdrawiam,
Kamil