Re: Plyta na Z68 z LPT i IDE / PATA

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 28 Feb 2012 - 12:54:12 MET

> Swoją drogą ciekawe jest zachowanie producentów płyt. Całkiem niedawno
> przeglądałem ofertę płyt na Z68 i (w przeciwieństwie do OP) jakoś nie
> zauważyłem płyt z RS232/LPT/PATA.

Na Z68 i z RS232 jest nawet calkiem sporo plyt.
Z LPT+RS jest juz mniej, ale nie jest az tak zle (np. ASRock Z68 Pro3-M).
Co innego PATA - tu chyba znalazlem tylko jeden model,
ale juz bez LPT (RS w sumie jest czesto spotykany).

Ciekawi mnie nagminne wsadzanie FDD -
- wyglada jakby mieli zalegajace zlacza na magazynach
i chyba taniej wyszlo im wsadzic to do plyt niz zutylizowac :).

> Za to wszystkie te które mają grafikę
> na pokładzie z jakichś niezrozumiałych dla mnie powodów oprócz cyfrowych
> wyjść video mają wyjście analog VGA.

Z kolei mnie wkurza jak plyta ma tylko HDMI a jest takich sporo,
http://www.gigabyte.com/fileupload/product/2/3977/4943_big.jpg
Jak zaczalem szukac plyty, to zaczalem zwracac uwage czy w ogole ma DVI
(no i DisplayPort - tak na przyszlosc :).