Re: Jaka pamiec 8GB do i5 2500K?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Tue 28 Feb 2012 - 12:03:12 MET

Q nabazgrał(a):

> DDR3 nie mialem w reku sporo - moze wpadlem na jakies trefne
> Kingstony, ale na internecie mozna znalezc sporo

W necie to ja czytałem że Yeti ktoś widział ....

> niezbyt dobrych opinii o tych Kingstonach (tzn. o ich zerowym potencjale
> OC :).

Dla tego podaję dokładną serię tych co są warte zakupu :)
HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

> Ogolnie te pamieci chodza, maja chyba wieczysta gwarancje itd,
> wiec nie sa zle, ale jak za ta sama cene moge miec cos lepszego?

99% producentów daje gwarancję live-time na pamięci :) a dokładnie do
zakończenia produkcji danego modelu i braku zamiennników.

> Opinie o GoodRamach byly kiedys zupelnie inne (niezle OC i to @ 1.5V),
> ale nie wiem czy ta firma tez "zeszla na psy"
> i zaczela wsadzac gorsze scalaki do swoich pamieci.
> I w sumie o to mi chodzilo :).

Z goodramem nie trafisz, raz jest OK a raz się walą, ogólnie mało stabile
zwłaszcza jeśli chcesz je podkręcać.