Re: SDD na operacyjny ok 60GB

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 27 Feb 2012 - 11:41:28 MET

On 27/02/2012 09:21, Nathan wrote:

> Photoshop?
> A próbowałeś robić coś poważniejszego w CADzie bez swapa?

Photoshop który? Mam CS3, obrabiam spore RAWy (nieraz po kilkanaście
naraz) i nigdy o systemowy swap nie wołał. Win 7 x64, 8GB pamięci.

CAD nie mam pojęcia, ale zapytam kobietę. Czasem kończy po godzinach
projekty z mojego komputera i jeszcze nie narzekała.

Jakieś inne przykłady?

--
Pozdrawiam,
Kamil