Re: SDD na operacyjny ok 60GB

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 27 Feb 2012 - 10:58:40 MET

Dnia 2012-02-27, o godz. 10:35:58
Rafal Lukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):

> Wróćmy więc do AutoCADA, gdy użytkownik wrzuci do systemu x64
> (windows) 32GiB pamięci i nie doda 256MB swapa to będzie miał
> problemy? Gdy zaś będzie miał np 8GiB pamięci i 256MB swap, to będzie
> ok? Bo to już zakrawa na jakąś paranoje ;)

Byłem zdziwiony gdy około roku temu konfigurowałem znajomemu
inżynierowi nowy komputer i przenosiłem soft ze starego. Mimo że w
systemie było 16GB RAM to właśnie AutoCAD (chyba w wersji 2010) po
instalacji odmawiał uruchomienia jeśli swap nie był włączony.
Wystarczało włączyć, ustawić dosłownie na kilka MB i problem znikał.
Zdziwiony byłem takim zachowaniem.

Zdrówko