Re: dlaczego dyski ssd nie sa szybsze od mechanizcnych

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Thu 23 Feb 2012 - 23:09:58 MET

Dnia 22.02.2012 Terry Jonesty <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> napisał/a:

> Ososbiście wydaje mi się, że największą zaletą SSD jest nie szybkość
> lecz:

0.) Znikomy SEEK

To jest główna przewaga SSD, odczyt sekwencyjny jest jedynie istotny w niewielu
zastosowaniach, i tak stale głowica lata po talerzach. To dzieki niskiemu
seekowi desktop na ssd ma taką miłą responsywność i za to się płaci, nie za
transfer - ten powyĹĽej pewnej granicy jest pomijalny.