SSD proszę o praktyczną poradę

Autor: Terry Jonesty <tttrrraaaiiinnn_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 19:58:11 MET

Osobiście wydaje mi się, że największą zaletą SSD jest nie szybkość
lecz:
1.) IDEALNIE CICHA PRACA
2.) IDEALNA ODPORNOŚĆ NA WSTRZĄSY

Co do szybkości to wystarczy aby nie ustępował mechanicznemu HDD
(~80MB/s) i żeby zachowywał swoje parametry po kilku latach (w
stacjonarnym mam Seagate co pracuje już 12 lat, w jednym z laptopów 6-
letnia Toshiba 40B, oba WYKORZYSTYWANE ultra INTENSYWNIE i oba w
idealnym stanie - czy SSD przetrwa chociaż 3 lata?)

Proszę polećcie mi SSD co spełnia powyższe wymagania o pojemności
około 160GB i cenie podobnej do podobnego HDD - a więc do 300zł...

P.S. Ponieważ w wątku obok rozgorzała zaciekła dyskusja o wyższości
świąt wielkanocnych nad świętami bożego narodzeni to chcę poprosić o
poradę tutaj.