Re: Dyski na magazyn dóbr wszelakich

Autor: Chris <NoACTA_at_noacta.pl>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 11:54:34 MET

Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> Zależy mi jednocześnie i na pojemności, i na rozwiązaniu w miarę
> bezpiecznym na awarię jednego napędu, wobec czego wykombinowałem sobie,
> że wkładając cztery napędy i podpinając je do kontrolera SiL 3114 założę
> na nich RAID5. Biorąc pod uwagę pojemność myślę o napędach 1,5 / 2 TB.
> I teraz drodzy grupowicze zaczyna się mój dylemat pt. co do takiego
> zestawu włożyć? WD serii green (np.

Ja kupiłem teraz takie coś:

Qnap TS-419P II Serwer Plików 4dyski+8TB
http://allegro.pl/qnap-ts-419p-ii-serwer-plikow-4dyski-8tb-ts-419pii-i2109001916.html

NA razie pierwsza sztuka poszła do wymiany do dyski były z serii green +
najnowszy firmware który ma błędy i rozpina dyski w raidzie :) ale wymienili
na drugie dzień bo chcieli jeszczxe potestować czy się dalej nie sypie.
Druga sztuka na razie działa bez problemu ale zamieniłem dyski na normalne
7200 już nie green, dopłata 60zł więc jak nic.