Re: Zasilacz UPS

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 19 Feb 2012 - 01:26:13 MET

"Andrzej Kuća" napisał:

> Jaka to różnica dla ups'a czy podłączę go do gniazdka w ścianie
> czy do kabla (dwużyłowego) pomiędzy nim a gniazdkiem?

Dla UPS-a żadna, natomiast na ten przykład dla zewnętrznego dysku 3,5", na
który akurat kopiujesz Niesłychane Ważne Dane - dość istotna. On (ten dysk)
raczej wolałby wisieć na przedłużaczu podłącząnym do UPS-a niż do gniazdka w
ścianie.
Ale to tylko moje skromne zdanie, gdyż zdaniem tutejszych wioskowych
mądrali - "Awaria zasilania zdarza się może raz na rok na kilka sekund. Ale
nie ma co się dziwić - warszawa to wioska".

JoteR