Re: Sens używania karty muzycznej na PCI

Autor: tryton <devo_at_onet.pl>
Data: Fri 17 Feb 2012 - 15:06:53 MET

W dniu 2012-02-17 11:51, Piotrek pisze:
> Witam
>
> Czy jest sens używać CREATIVE SOUND BLASTER AUDIGY SE 7.1 EAX na takiej płycie:
>
> http://www.arest.pl/produkt/Plyty-glowne/59,252,,,0,0,0,,/25821/ASUS-F1A55-ATX-AMD-A55-4x-DDR3-2x-PCI-E-16x-S-FM1/
>
> czy ta płyta nie będzie miała lepszej dźwiękówki niż ta na PCI?

całkiem przypadkowo i niedawno zupełnie zrezygnowałem z creative XFI na
korzyść zintegrowanej realtek HD, jakość jest taka sama, funkcjonalność
lepsza, nie potrzeba gigantycznych sterowników creativa które
spowalniają boottime, dwa minusy jakie są na pewno w integrze to gorsze
wejscie mikrofonowe które w creative było bardzo czułe i niskoszumowe,
oraz brak wsparcia dla banków midi