Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Feb 2012 - 00:57:21 MET

Dnia Wed, 15 Feb 2012 11:29:17 +0000, kamil napisał(a):

> http://www.kcsoftwares.com/index.php?sumo
>
> Teraz jesteś zadowolony? Pierwszy wynik z google.

Ściągnąłem, zainstalowałem na wirtualnej maszynie i sprawdziłem, jak działa:
1) Adobe Creative Suite 5.5 - znalazł soft, aktualizacji nie znalazł (a są)
2) CorelDRAW X5 - nie widzi w ogóle
3) Aktualizacja produktów Microsoftu - sam program nie poleca włączenia tej
opcji

Skuteczność delikatnie mówiąc średnia. :( Polecisz coś jeszcze? :D

[ Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na       ]
[ przyjaciela, gdyby była mężczyzną.                      (Joseph Joubert) ]