Re: Folia alu, między radiatorem a prockiem ?

Autor: PL(N)umber_One <pawprac_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 16 Feb 2012 - 13:54:48 MET

Artur\(m\) <musicm@interia.pl> napisał(a):
> Ale autor wątku pisze, że jest pasta i folia,
> a razem nie powinny współistnieć, dlatego sugeruje
> wyczyszczenie procka i radiatora, zdarcie folii
> i położenie cienkiej warstwy nowej pasty.
>
> Artur(m)
Nie jestem pierwszym właścielem tego PC, ale jak się dowiedziałem, to jest
oryginalne chłodzenie od zestawu P4 Box Intela. Nowego zestawu nigdy nie
widziałem, ale ze zdjęć dostepnych w sieci, wygląda to tak, jakby nowy
radiator miał już przyklejoną tą taśmę, która dodatkowo pokryta była od
strony procka warstwą bardzo gęstej pasty. Całośc zabezpieczona była
papierkiem, który zdzierało się przed założeniem radiatora. Może jednak
zostawić tą folię, uzupełniając jedynie pastę, tym bardziej, że nie jest to
specjalnie "gorący" procesor - P4 2,8GHz FSB 533 ?
PP