Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Feb 2012 - 02:30:17 MET

Dnia Tue, 14 Feb 2012 01:45:27 +0100, =Marcos= napisał(a):

> Przy 500 milionach sztuk pewnie da się robić to jakoś maszynowo "od razu".

Tylko jaki to ma sens?

Ja bym wolał przy oprogramowaniu dla Windows (wiem - odbiegam od sprzętowego
tematu grupy - wybaczycie?), by producenci tego softu dogadali się i
aktualizacji ciągnąłbym jednym mechanizmem. Tak, jak to ma miejsce w
Linuksie. Tego użytkownikom pingwina zazdroszczę.

[ Everything is relevant. Until it's not.                                  ]
[                             (Gil Grissom, "CSI 4x21 Turning the Screws") ]