Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Tue 14 Feb 2012 - 01:45:27 MET
Message-ID: <jhcaqq$nic$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

>> A ja rozumiem.
>> Bo wytłoczenie płyty DVD z nadrukiem kosztuje $0,13, natomiast najtańszy
>> pendrive 4GB kosztuje w fabryce około $1,10. Przez 18 miesięcy Microsoft
>> sprzedał 525 milionów kopii Windowsa 7. Czyli dając płytki DVD, a nie
>> instalki na USB oszczędza około pół miliarda dolarów w 18 miesięcy.
>> Biznes jest biznes. Też bym tak robił na ich miejscu ;]
>
> Bo jeszcze doliczyłbyś sobie koszt "umieszczenia" oprogramowania na tym
> pendrive i mogłoby się okazać że jest większy od wartości pendrive'a.

Przy 500 milionach sztuk pewnie da się robić to jakoś maszynowo "od razu".

-- 
Marcos
marek [AT] microstock . pl
http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z podróży 
Received on Tue Feb 14 01:50:02 2012

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 14 Feb 2012 - 01:51:02 MET