Re: plyta ram czy cpu

Autor: Bing <krzysztofkru_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Feb 2012 - 18:07:53 MET

On Mon, 13 Feb 2012 12:20:13 +0000, Michal Lukasik wrote:

> Dnia 12.2.2012, Bing napisał(a):
>

> Jeśli nie jesteś pewien MB, to wyciągnij z niej RAM i zobacz czy POST
> "zawyje", że jej brak. Jeśli brak odzewu to masz winowajcę.

jest cisza, zachowanie jest takie samo jak z ram jak i bez

> IMO płyta.
i tu masz racje bo
- dziś dostałem inna kość ddr3 i jest tak samo.
- zmieniłem cpu na jakiegoś E2200 i jest tak samo
- mój q9550 i ramy działają w innej maszynie
Pozostałby tylko zasilacz ale ten znowu działał z płyta Asrock,
natomiast sprawna płyta powinna coś zabrzęczeć, brzęczek również sprawny.
Trudno nowa płytę trzeba odnieść do sklepu. dzięki za pomoc.