Re: plyta ram czy cpu

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 13 Feb 2012 - 13:20:13 MET

Dnia 12.2.2012, Bing napisał(a):

> Jest nowa plyta gigabyta G41MT-S2PT z cpu q9550 i ram ddr3 Kingston
> KHX1600C9D3B1/2G i taki zestaw nie startuje, włącza sie wiatrak ale nic
> nie piszczy i czarny ekran. Plyta nowa wiec nie mam pojecia czy sprawna,

Jeśli nie jesteś pewien MB, to wyciągnij z niej RAM i zobacz czy POST
"zawyje", że jej brak. Jeśli brak odzewu to masz winowajcę.

> pamieci działały w innej płycie i powinny być sprawne. CPU wydaje sie
> sprawny w podlej starej płycie Asrock ale w bios pokazuje 125C dla CPU,
> troche duza ta temperatura i nieprawdziwa, być moze dlatego ze bios tej
> plyty nie obsluguje tego cpu ale może jest wlasnie uszkodzony ????

IMO CPU jest OK i to MB pokazuje bzdury.

> Ram nie moge sprawdzic na asrocku bo obsluguje tylko ddr1 i ddr2.
> Ktory z elemetnow jest uszkodzony ??

IMO płyta.

> Wszystko testowane na tym samym zasilaczu.

No tu też różnie bywa, ale zakładam, że wiesz co robisz. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/