Re: Trwała nagrywarka DVD SATA

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Fri 10 Feb 2012 - 18:22:59 MET

> Jak używasz sporadycznie to kup zewnętrzną na USB i podpinaj tylko wtedy
> kiedy będzie potrzebna. Niewątpliwie zwiększy to trwałość :)

Popieram:) W pierwszej chwili chciałem wymienić w moim komputerze SFF
laptopowy napęd DVD na DVD-RW ale w efekcie kupiłem za 110zł zewnętrzny
Samsunga z 2 letnią gwarancją. Główną zaletą przy rzadkim nagrywaniu
jest to, że napęd się nie kurzy a to jest dziś największym wrogiem
nagrywarek. No chyba że ktoś dalej pali po kilkaset płyt na rok :)