Re: Trwała nagrywarka DVD SATA

Autor: walker <ewalker.cut_at_gazeta.without.pl>
Data: Fri 10 Feb 2012 - 18:20:55 MET

On 02/10/2012 04:28 PM, PP wrote:
> Witam
> Poszukuję trwałej nagrywarki DVD do komputera, nie chcę wymieniać typów
> które mi się posypały pomimo że nie były zbytnio eksploatowane, DL
> porządane, inne parametry nie muszę być ze stajni F1 bo nagrywam
> sporadycznie i te kilka minut dłużej mi nie przeszkodzi, powinna być
> tania i tolerancyjna na różne nośniki :)
> Pozdrawiam Piotr

a wziales pod uwage kurz, ktory brudzi soczewke? po za tym z czasem
soczewka matowieje ... odczyt jako tako dziala, ale nagrywanie moze
niszczyc plyty ...

odradzam nawet najdrozsze napedy optyczne ... efekt bedzie podobny jak
wtych tanich, te drozsze maja mocniejsze lasery i brudzenie/matowienie
soczewki jest mniej zauwazalne