Re: Dwa uklady CPU + GPU

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Wed 08 Feb 2012 - 13:52:28 MET

Dnia 2012-02-08 12:03, Użytkownik WiesłaW napisał:

> Raczej - nie udowadniać, a uzgadniać stanowiska. Wydaje mi się, że do
> tego właśnie służy ta grupa. Moje zdanie jest takie - należy nabywać
> sprzęt zgodnie z przeznaczeniem. Na pewno nie kupię netbooka do grania w
> Crysisa. Tylko ja nawet nie wiem czy rozmawiamy o netbookach.
>
> Sprawdzam. Strona otwiera się 1-3s. Przewijanie chodzi płynnie. Przycina
> trochę na Facebooku. Ale na tym to przycina na wszystkich moich
> komputerach. Procesor trochę gorszy od E350. To chyba mogę mieć
> wątpliwości?

Możesz mieć, i jakbyś tak napisał nie było by rozmowy.
Dla większości sformułowanie "chodzi jak rakieta" oznacza
że chodzi szybko a jak jeszcze brak wyjaśnienia w jakich
operacjach tak szybko chodzi to właśnie zorganizowałeś piękny
wstęp do kolejnej kłótni o wyższości starego C2D nad Atomem
lub jego konkurencją.

Pozdrawiam