Re: deficytowy towar

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Feb 2012 - 22:56:40 MET

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w
> Cóż. O ile nie zaskoczyło mnie, że ktoś robi emulatory stacji
> dyskietek na kartach SD (sądziłem, że pewnie w Japonii
> albo Korei czy okolicach), to fakt że akurat w .pl jest to
> dostępne mnie zdziwił :)

Niedawno zamawiałem do robotów ABB S4, bo dyskietki często nie wytrzymywałyu
drogi z hali do biura. Nowsze mają już ethernet i po FTP zciągam soft.

> (a jest, jakby czyjś znajomy szukał stacji dyskietek np. do
> instrumentów elektronicznych, to na allegro występuje)
> To klawiatur na PS/2 nikt już nie robi? :O

Klawiatury tak, ale numeryczne... hmm..
Mi wyszło ostatnio że musiałbym kupić 10 sztuk za 1000 euro komplet. A
potrzebuję 1 która nieprędko się uszkodzi.

--
Irokez