Re: redeon hd5770 ?

Autor: gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Feb 2012 - 00:27:56 MET

W dniu 2012-02-04 12:40, ToMasz pisze:
> witam
>
> Czy Radeon 5770 to dobry wybór? Wiem że każda jest za słaba, ale jeśli
> chodzi o gry to ma sprostać tylko wiedźminowi 2. Potrzebne mi jest także
> wyjście hdmi. Wolałbym jak najmniejszy hałas wentylatora, bo 90% czasu
> pracy komputera to przeglądanie www, stąd patrzę na pobór mocy. Może
> jakaś Nvidia? ale już 450 jest czasami mniej wydajna a prądu bierze o50%
> więcej...
> Poradźcie coś..
> czy jest jakakolwiek szansa że o podobnej wydajności karta zajmie tylko
> [...]

Witaj,
mam radka 5770 (HIS) z tą różnicą, że zajmuje 2 sloty.
Co do wydajności, to zależy czego oczekujesz,
Wiedźmina mam i ...
przy 1920x1200 idzie pograć przy ilości klatek maks. 30
detale na prawie "full".
Niestety nie miałem okazji pograć na nowych sterownikach,
które ponoć lepiej wspierają Wiedźmina, bo grę miałem w dniu premiery,
a koniec grania był po tygodniu, a później gra wylądowała na półce.

Jeśli Ci to pomoże w wyborze, to poniżej konfiguracja sprzętu.
procesor q9550
dyski 2x SSD Raid0
karta his 5770
ram 8gb
wsio pod kontrolą viśty 64

obstawiam, ze na W7 i świeżych sterownikach byłoby lepiej.

--
pozdrawiam
Gadacz