Re: Procesory Intel w laptopach

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 21:46:40 MET

W dniu 2012-02-06 21:06, BAREK pisze:

> [...]
>
> Moje duże obciążenie to odpalone na raz;
> -IE z kilkoma kartami i stronami bankowymi lub pochodnymi na javie,
> -FF z kilkoma kartami,
> -program pocztowy,
> -Skype,
> -Trans/mocno zamulający różne komputery programik- skrzyżowanie GG z
> allegro do wyszukiwania transportu,
> -kilka równocześnie otwartych arkuszy i dokumentów w Calc,
> -może coś w tle grać,
> -często dokumenty są na dysku sieciowym,
> -zdalny pulpit, lub zdalnie zalogowany jakiÅ› program ERP na zdalnym
To żadne obciążenie. Wątków może i dużo, ale praktycznie wszystkie "nic
nie robiące" w skali obciążenia nawet słabego i3/i5. Dodawanie rdzeniów
procesora nic nie zmieni. Tutaj trzeba dużo ramu, bo przeglądarki i
poczta lubią zjadać ile wlezie (znaczy przynajmniej te 4GB dla systemu
32bit, 8GB dla 64bit), a dla bardzo przyjemnej pracy - dysku SSD, co by
się to wszystko przełączało/ładowało szybko.