Re: Procesory Intel w laptopach

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 18:18:04 MET

> Z mojej perspektywy dla tradycyjnej biurowej pracy w zupelnosci
> wystarczy i3 /ba nawet sprawdza sie w wielu grach, oczywiscie do pewnego
> poziomu detali/.
>
> Tematem jest liczna core'ow, a z tym zwiazana jest mozliwosc
> wykorzystania calej mocy procesora przez aplikacje. Przy zakresie, ktĂłry
> opisujesz nie wymyślałbym niczego poza i3.
Dziękuje i zadam kolejne pytania;
Skoro i3 wystarcza, to kiedy warto myśleć o i5 i i7?
A może kiedy TRZEBA rozpatrywać wyłącznie i7?
Oczywiście jesteśmy przy laptopach i to takich poniżej 14-15 cali
wyświetlacza.

Czy lepszy efekt może dać więcej RAM niż mocniejszy/lepszy procesor?

Czy i3 jest mniej prądożerny od i5 i i7?

--
Barek
barek[]plusnet pl