Re: Procesory Intel w laptopach

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 09:54:33 MET

On 2012-02-06 09:27, BAREK wrote:
> Witam,
> Kiedy przy zakupie laptopa myśleć o procesorze i7 a kiedy i5 albo i3?
> Zastosowania ogĂłlne, praca, internet, multimedia, baardzo rzadko gry.
> Czasem przeglądarka CAD, prosta edycja/obróbka zdjęć.
> Czy dla Win7 64bit ma znaczenie ilość RAM? w jakich zastosowaniach?

Z mojej perspektywy dla tradycyjnej biurowej pracy w zupelnosci
wystarczy i3 /ba nawet sprawdza sie w wielu grach, oczywiscie do pewnego
poziomu detali/.

Tematem jest liczna core'ow, a z tym zwiazana jest mozliwosc
wykorzystania calej mocy procesora przez aplikacje. Przy zakresie, ktĂłry
opisujesz nie wymyślałbym niczego poza i3.

Przy cenach pamięci proponuje traktować Win764bit jako podstawową
konfiguracje. Dalej to kwestia aplikacji, jeĹźeli pracujesz na bitmapach
i dany program wykorzysta 1-2GB pamieci, mozna pomyslec o 8GB