Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 15:25:39 MET

"kamil" jg67h9$h0l$1@inews.gazeta.pl

> Masz rację, przerastają mnie twoje kontakty seksualne z profesorem Szabłowskim.

Jeśli przerasta Cię zero, to raczej nie należysz do wielkich. :)
(zero -- bo moje kontakty seksualne z profesorem Szabłowskim tak
właśnie należy nazwać i tak określić, gdyż tych kontaktów (moich
z nim) nie ma i nie było -- pisałem o jego kontaktach z jego
studentkami, którym oferował płacenie za naukę ich ciałem)

Czy zatem mogę zwracać się do Ciebie słowami z piosenki Lady Pank? :)
Powoli internet przestaje być dla mnie anonimowym? ;)

Wiem, kogo mogę nazywać chujem (osobę o nicku Endriu)
a teraz wiem, o kim mogę mówić ,,mniej niż zero''? :)

Czy za jakiś czas spotkamy się gdzieś w sklepie, gdzie
zechcesz (jak się to mówi) dać mi w mordę za to, że
zatrudnia Cię (za psie pieniądze oczywiście) Chińczyk? :)

Na razie podobne akty agresji są domeną dziewcząt czy kobiet w ogóle...

Tu można po prostu nie odpowiadać; w tak zwanym realu bywa różnie. :)
Bywa i tak, że z kimś, kto ma do mnie pretensje o to, że Chińczyk go
wyzyskuje, trzeba spotykać się często...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'