Re: śmieci na części ekranu (intel i5)

Autor: Tadeusz <t_at_spam-nie.onet.pl>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 08:50:16 MET

Użytkownik "BartekK" <> napisał w wiadomości ...
> Grafika zintegrowana w procesorze i5, wyjście przez płytę główną gigabyte
> GA-Z68MA-D2H-B3, pamięci sprawdzone memtest - ok. win7 32bit, ale podobne
> problemy są również na ubuntu w trybie graficznym z live-cd.

Grafika w i5 w zestawieniu z Z68 potrafi dawać dziwolągi :(
Twój zestaw przynajmniej jakoś działa, ja próbuję od jakiegoś czasu
zmusić swój do działania na wbudowanej grafice, bo po każdym zainstalowaniu
sterownika do tej grafiku następuję zwałka :(
Żeby było śmieszniej to na gwarancji mam już wymienioną płytę,
pamięć i procesor 2 razy :) (drugi przyjeżdżał specjalnie z Holandii)
i cały czas jest to samo :(
Sprawa dotarła już do Intel Polska i chyba "jest rozwojowa"...

--
pozdrawiam
Tadeusz