Re: Zasilacz bez wentylatora

Autor: Animka <to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 00:28:36 MET

W dniu 2012-01-29 23:56, Feromon pisze:

> Użytkownik "PC"<kasia121@sypmatia.pl> napisał w wiadomości

> Po rozkręceniu PC w mieszkaniu, gdzie mieszkały 3 pokolenia kobiet, (65, 40,
> 16 tak na oko)
> a nie było żadnych mężczyzn, też ze zdziwieniem nie znalazłem kurzu po 3
> latach
> uzytkowania. One poprostu codziennie chyba odkurzały mieszkanie.

Ja komputer i wiatraki odkurzałam przez jakieś 2 lata tylko z wierzchu,
a jak zdjęłam obudowę to się normalnie przestraszyłam. Wiatraki i
zasilacz (cos z dziurkami) były tak oblepione kurzem, że trzeba było
dodatkowo skrobać , myć i dalej odkurzać. Miałam w mieszkaniu papugi
(już nie mam obecnie) i pióra latały wszędzie. Niestety nie mogłam się
dostac do dysku i dwóch nagrywarek, bo tak są obudowane żelaztwem z
jakimiś dziwnymi śrubami, że nie wiedziałam po prostu jak się do tego
dostać. A kurz tam napewno jest, jedna nagrywarka light scribe szwankuje
i nie mogę jej soczewki przeczyćcić. Moje plany spełzły prawie na niczym
bo najważniejsze były te nagrywarki. Na dodatek w czytniku siedzi
maleńka karta micro USB (wpadła sobie-przebiła swój adapter na USB) no i
do tego czytnika też się nie mogłam dostać, żeby ją wyciągnąć. Kupiłam
co prawda nowÄ…, lepszÄ… kartÄ™ do telefonu, ale jeden czytnik do kart mam
nieczynny. Jestem załamana. Nagrywarke nową-zewnętrzną też mam, ale mnie
nie cieszy to, że ta w komputerze mi szwankuje.

--
animka