laptop i czytnik dvd - nie dziala

Autor: <fir.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 28 Jan 2012 - 16:51:10 MET

hej,

mam pozyczonego lapka (acer aspire 5720 czy 5320)
i lapek dobrze dziala tylko maly wysuwany czytnik dvd
z prawej nie dziala - kiedys dzialal ok, teraz nie jest
wogole wykrywany przez system (nie ma w explorerze
napedu) mozliwe ze wogole nie dochodzi do niego
prad (sam sie nie wysuwa trzeba wcisnac czyms cienkim)

wczesniej jakos udalo mi sie go wogole wyjac (teraz jakos nie
moege drugi raz niewiem czemu wtedy mi wyszedl moze
przez to ze odkrecilem pare srub z dolu obudowy :/) - wyszedl
wogole z komputera jak ksiazka z polki i widze ze w srodku
nie ma chyba nawet zadnej tasmy do podlaczania tylko jest
jakis wtyk - liczylem ze jak wloze to moze zalapie i sie
pojawi ale niestety

co mozna zrobic ?
dzieki za odp, bo bez czytnika dvd to sobie nie podzialam