Re: Problemy z kompem część dalsza

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Jan 2012 - 00:48:03 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:ub88fugykkar$.dlg@smutas.org...

> Kod jest istotny gdy płyta "leży" na danym kodzie i POST nie idzie dalej.
> BTW. Pisałem Ci, że taka karta Ci się do niczego nie przyda - kombinujesz
> jak "koń pod górę".

> Zobacz w instrukcji do płyty jak muszą być obsadzane sloty dla DC/FM -
> często musi to być odpowiednia kolejność/kombinacja.

> W zasadzie to zasilanie, ale czasem płyta może "głupieć" i zwalniać lub
> całkowicie stanąć w trakcie POST.
> To chyba żaden problem odpiąć oba? ;D

Jak na razie zmieniłem zasilacz na inny bo ten co go miałem miał jakąś wadę.
Przy lekkim wstrząsie resetował komputer.

Ten jeszcze nie wykazał takiego zachowania. Jest to "Take Me 500"
Będę robił testy by wykryć czy nadal są jakieś problemy.

Co do pamięci to chyba muszą być wszystkie 4 gniazda zajęte lub tylko 2 by
pokazało dual channel. Obecnie są tylko 3 bo jeden RAM nawalił.