Re: Problemy z kompem część dalsza

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 26 Jan 2012 - 00:14:05 MET

Dnia 25.1.2012, rageofhonor napisał(a):

> nie wszystkie kody są w instrukcji. kiedy dokładnie widać zły kod bo cyfry
> szybko się zmieniają?

Kod jest istotny gdy płyta "leży" na danym kodzie i POST nie idzie dalej.
BTW. Pisałem Ci, że taka karta Ci się do niczego nie przyda - kombinujesz
jak "koń pod górę".

> 3 kości są obecnie wpięte 1x 1gb 2x 0,5 gb
> 1 i 2 slot to 0,5 gb a w 3 slocie 1 gb
>
> Przy starcie pisze: ddr2 800 single channel 64 bit - nie powinno pisać dual
> CH?

Zobacz w instrukcji do płyty jak muszą być obsadzane sloty dla DC/FM -
często musi to być odpowiednia kolejność/kombinacja.

> memtest wywalał błędy na ostatniej kości
>
> Jeszcze nie robiłem testu ze wszystkim odłączonym. Przy napędach optycznych
> wystarczy wyjąć zasilanie czy też wtyczki do płyty głównej, czy wtyczki i
> zasilanie?

W zasadzie to zasilanie, ale czasem płyta może "głupieć" i zwalniać lub
całkowicie stanąć w trakcie POST.
To chyba żaden problem odpiąć oba? ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/